09912945219

چگونه قفل در را بدون کلید باز کنیم؟

شنبه 16 دی 1402 246 0

شاید کلید درب خانه خود را گم کرده اید، دزدیده اند یا به دلایلی کلید شما قفل را باز نمی کند و به دنبال راهی برای باز کردن قفل در می گردید. دانستن اینکه چگونه قفل در را بدون کلید باز کنیم، ترفندی است که می تواند به شما در حل این مشکل کمک کند.

چندین روش وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، اما بسیاری از آنها پتانسیل محدودی برای موفقیت دارند. با این حال، ممکن است تصمیم بگیرید که یک یا چند مورد از آنها را امتحان کنید، به این امید که بتوانید در را زودتر باز کنید. در این مقاله آی کی می خواهیم 5 روش موثر برای باز کردن قفل درب در صورت نداشتن کلید به شما معرفی کنیم.

 

 

باز کردن قفل درب بدون کلید اگرچه سخت و دشوار به نظر می رسد ولی غیر ممکن نیست. البته نوع قفل اهمیت زیادی دارد. قفل های معمولی و درب‌های ضد سرقت را می‌توان با کارت اعتباری، سنجاق مو، سیم، پیچ‌گوشتی و چاقوی نازک باز کرد ولی در مورد قفل هوشمند این روش ها جواب نمی دهد. درب های هوشمند سیستم های پیچیده ای دارند و مسلما با کارت اعتباری و سنجاق نمی توان آن ها را باز کرد.

 

باز كردن قفل در بدون كليد با کارت

این روش یکی از رایج ترین روش های باز کردن قفل درب بدون کلید محسوب می شود. اکثر مردم کارت های اعتباری را با خود حمل می کنند، بنابراین این روش می تواند بهترین ترین گزینه باشد. اساساً، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارت اعتباری خود را در شکاف عمودی بین چارچوب و درب ببرید به گونه ای که بالای قفل و سر کارت به سمت پایین یعنی زبانه‌ها منحرف باشد. سپس همزمان با حرکت از بالا به پایین کارت، درب را به سمت خود بکشید تا با عقب‌ رفتن زبانه درب باز ‌شود.

 

در هنگام استفاده از این روش حتما این دو نکته را در نظر بگیرید.

1. بهتر است از کارت اعتباری آسیب دیده استفاده کنید تا نگران خراب شدن و یا شکستگی آن نباشید.

2. مطمئن شوید که در قفل نیست، زیرا در صورت قفل بودن درب، قطعاً کارت اعتباری مشکلی را حل نمی کند.

 

باز كردن قفل در بدون كليد با کارت

 

باز کردن قفل در با سنجاق مو

یکی از ساده ترین ترفندهایی که احتمالاً همه شما با آن آشنا هستید، استفاده از سنجاق مو برای باز کردن قفل در است. به خاطر داشته باشید که این گزینه برای قفل های معمولی و درب های ضد سرقت که مجهز به پین هستند، مناسب است.

برای این کار ابتدا سنجاق را در زبانه پایینی مغز قرار دهید و آن را در جهات مختلف حرکت دهید تا سنجاق در شیار قفل چفت شود. سپس سنجاق دیگری را از وسط خم و به شکل L در آورید و آن را در کنار سنجاق اول به مهره قفلی قرار دهید و با بالا و پایین بردن پایه دوم سعی کنید زبانه ها را باز کنید. در انتها پس از باز کردن زبانه های قفل، سنجاق اول را در جهت چپ و راست حرکت دهید تا قفل درب کاملا باز شود.

 

باز کردن درب بدون کلید با سنجاق

 

باز کردن قفل در با پیچ گوشتی

اگر پیچ گوشتی در دسترس دارید، می توانید از آن برای باز کردن قفل درب نیز استفاده کنید. برای اینکه این روش عمل کند، باید پیچ گوشتی را در سوراخ قفل وارد کنید تا جاییکه با شیارهای قفل برخورد کند. سعی کنید آن را در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانده و سپس در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که صدای کلیک را بشنوید.

 

باز کردن در بدون کلید با پیچ گوشتی

 

باز کردن قفل در با چاقو

چاقو یکی دیگر از ابزارهایی است که می توانید از ان برای باز کردن قفل در استفاده کنید. برای انجام این کار، باید چاقو را بین شکاف در و نزدیک زبانه فرو کرده و با فشار آوردن به زبانه درب به وسیله ی چاقو در سمت خلاف دستگیره ی درب می توانید درب قفل شده را به راحتی باز کنید.

سعی کنید هنگام انجام این کار کمی به درب فشار وارد کنید. با این حال، اگر این کار را با نیروی زیاد انجام دهید، خطر آسیب رساندن به قفل وجود دارد. اگر صد در صد مطمئن نیستید که می توانید این کار را با دقت انجام دهید، حتما از قفل ساز کمک بگیرید.

 

باز کردن قفل در با چاقو

 

باز کردن قفل درب به کمک قفل ساز

اگر با روش های بالا نتوانستید قفل درب را باز کنید یا مهارت کافی برای استفاده از روش های بالا را نداشتید، بهترین و موثرترین راه این است که از یک قفل ساز کمک بگیرید. قفل ساز مهارت کافی برای باز کردن درب را دارد و حتی ممکن است از این روش ها برای باز کردن استفاده کند ولی به دلیل تجربه بیشتر می تواند این کار را در زمان کمتری انجام بدهد بدون اینکه به قفل و درب آسیبی وارد کند.

 

با نصب قفل هوشمند این مشکل را برای همیشه حل کنید!!!

قفل های هوشمند از جدیدترین قفل های موجود در بازار می باشند که علاوه بر ایمنی بسیار بالا بدون کلید نیز باز می شوند. شما براحتی با وارد کردن یک رمز، کارت، اثرانگشت و تشخیص چهره درب منزل یا دفتر خود را باز کنید.

با خرید و نصب آنها دیگر نگران جاگذاشتن و یا گم کردن کلید خود نخواهید بود. اگرچه قیمت قفل هوشمند از قفل های معمولی بیشتر است ولی به دلیل مزایا و کاربرد زیاد ارزش سرمایه گذاری را دارند. این قفل ها نه تنها ظاهر زیبایی دارند بلکه به دلیل ساختار پیشرفته و پیچیده بسیار ایمن هستند و سارقان و افراد غریبه تقریبا غیر ممکن است که بتوانند وارد خانه شوند.

 

امروزه شرکت ها و برندهای مختلفی قفل هوشمند را تولید و به بازار عرضه می کنند. آی کی از بهترین برندهای قفل هوشمند می باشد و خرید آن مزایای زیادی دارد. قفل های آی کی علاوه بر طراحی زیبا و ساختار یکپارچه بدنه از متریال های مستحکم ساخته شده اند و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. این قفل ها ضد شوک، ضد خش، ضد سرقت و ضد زنگ هستند و می توان آنها را بر روی انواع درب ها نصب کردد، قابل ذکر است که برخی از این قفل ها دارای تکنولوژی آنلاین موبایلی هستند و براحتی با اپلیکیشن از راه دور می توانید درب را باز کنید و حتی در مواقع اضطراری می توانید از کلید مکانیکی برای باز کردن درب استفاده کنید. برای مشاوره و انتخاب بهترین گزینه مناسب می توانید با شماره 09912945219 تماس بگیرید.

 

قفل های هوشمند آی کی

 

نتیجه گیری

در قفل شده را چگونه باز کنیم؟ یک کلید گم شده یا فراموش شده پایان دنیا نیست. راه های مختلفی برای باز کردن قفل درب وجود دارد، حتی اگر کلید نداشته باشید. می توانید از سنجاق، کارت اعتباری، چاقو و غیره استفاده کنید. با این حال، همه این روش ها همچنان به مهارت نیاز دارند. اگر واقعاً از کاری که انجام می‌دهید مطمئن نیستید، حتماً از یک متخصص کمک بخواهید. همچنین می توانید با نصب قفل هوشمند این مشکل را برای همیشه حل کنید. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات (0 نظر)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.



نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp