09912945219

معرفی 3 مدل قفل هوشمند درب اتاق + بررسی امکانات و مقایسه آنها

چهارشنبه 13 دی 1402 131 0

درهای اتاق معمولا براحتی باز می شوند، پس اگر می خواهید امنیت و حریم خصوصی اتاق خود را حفظ کنید، باید روی درب اتاق خود قفلی را نصب کنید که خیلی راحت باز نشوند. قفل های هوشمند جایگزین مناسبی برای قفل های معمولی هستند. آنها بدون نیاز به کلید و با روش های دسترسی پیشرفته مانند وارد کردن رمز، کارت، اثر انگشت و حتی تلفن همراه باز و بسته می شوند. 

در این مطلب از آی کی 3 مدل قفل هوشمند الکترونیکی مناسب برای درب اتاق را به شما معرفی می کنیم که از نظر کیفیت، ویژگی و خدمات پس از فروش در نوع خود بی نظیر هستند.

 

 

چرا از قفل هوشمند برای درب اتاق استفاده کنیم؟

استفاده از قفل هوشمند برای درب اتاق مزایای بسیاری دارد که مهمترین آنها دسترسی آسان و حفظ حریم خصوصی است. شاید شما هم در اتاقتان گاوصندوقی دارید که حاوی اشیاء قیمتی است؟ یا وسایلی در اتاق دارید که می تواند برای فرزندتان خطرناک باشد. با خرید قفل هوشمند می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و دیگران را از اتاق هایی که فقط اعضای خاصی از خانواده می توانند به آن دسترسی داشته باشند دور نگه دارید.

همچنین می توانید این قفل را طوری تنظیم کنید که هنگام ورود یا خروج از اتاق، به طور خودکار قفل شود. حتی برخی از مدل های پیشرفته این قابلیت را دارند که درب اتاق را از راه دور از طریق تلفن یا تبلت باز یا بسته کنید.

 

قفل هوشمند درب اتاق

 

3 قفل هوشمند درب اتاق

قفل های هوشمند یکی از جدیدترین ترندها در صنعت امنیت خانه هستند و با وجود طیف گسترده ای از برندهای مختلف موجود در بازار، انتخاب مناسب می تواند چالش برانگیز و دشوار باشد. ما برند معتبر و شناخته شده آی کی را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

قفل های هوشمند برند آی کی علاوه بر طراحی زیبا و ساختار یکپارچه بدنه از مواد مستحکم ساخته شده و دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 24 ماه گارانتی می باشد. قفل های مدل IK-2306 ، IK-2200 و IK-3191 از بهترین قفل های  هوشمند درب اتاق این برند می باشند که از نظر زیبایی و کیفیت در نوع خود بی نظیر هستند.

 

قفل هوشمند مناسب درب اتاق مدل IK-2306

این محصول یک قفل پیشرفته با ویژگی های قفل خودکار جدید است. دستگیره این قفل زیبا از جنس الیاژ آلومینیوم و به رنگ مشکی کربنی مات می باشد و شما می توانید با استفاده از وارد کردن رمز عبور، کارت و یا اثر انگشت درب اتاق را باز کنید. همچنین قفل الکترونیکی مدل 2306 دارای تکنولوژی آنلاین موبایلی است و شما براحتی می توانید از هر جایی از خانه و حتی از راه دور با استفاده از تلفن همراه، قفل خود را کنترل کنید.

 

اگرچه این محصول با باتری کار می کند ولی اصلا نگران تمام شدن آن نباشید زیرا قبل از اتمام باتری، قفل به شما هشدار می دهد و حتی در صورت تخلیه باتری نیز می‌توانید با استفاده از کلید فیزیکی قفل را باز و بسته کنید.

قفل الکترونیکی درب اتاق مدل 2200 از برند آی کی

قیمت و خرید قفل IK-2306

برخی از ویژگیهای منحصربه فرد قفل مدل 2306 عبارت است از:

  • قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضد سرقت، مولتی لاک و ضد حریق
  • قابلیت هشدار در هنگام استفاده از رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • مجهز به تنظیمات چند مدیریتی ساعت، تاریخ
  • مجهز به سیستم تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت
  • گزارش گیری تردد در روز خاص
  • راهنمای صوتی
  • قابلیت بی صدا کردن

 

 

قفل هوشمند درب اتاق مدل IK-2200

این مدل جدید، ظاهری زیبا و شکیل دارد و بسیار جذاب به نظر می رسد. بدنه قفل مدل 2200 آی کی به رنگ زیتونی -مسی و از آلیاژ روی آلومینیوم ساخته شده است و قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضد سرقت، مولتی لاک و ضد حریق را دارد.

شما می توانید از طریق وارد کردن رمز و یا اثر انگشت این قفل را باز و بسته کنید ولی برخلاف مدل بالا فاقد تکنولوژی آنلاین موبایلی می باشد. این قفل قابلیت نصب ریموت کنترل دارد و می تواند تا 100 اثر انگشت و 100 رمز را در حافظه خود ثبت کند. همچنین این مدل قفل دارای راهنمای صوتی، قفل شب بند و 2 عدد کلید مکانیکی است که می تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند.

 

قفل هوشمند درب اتاق از برند آی کی

قیمت و خرید قفل IK-2200

برخی از دیگر ویژگیهای این مدل قفل عبارت است از:

  • هشدار استفاده از اثر انگشت، رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • سیستم تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما
  • هشدار کاهش میزان باتری
  • منبع تغذیه داخلی و خارجی
  • قابلیت بی صدا کردن
  • پنل مدیریتی

 

 

قفل هوشمند برای درب اتاق مدل IK-3191

با انتخاب و نصب این نوع قفل از راحتی و احساس امنیت اتاق خود لذت ببرید. متریال دستگیره این محصول از جنس آلیاژ روی آلومینیوم و به رنگ نوک مدادی می باشد و شما می توانید به آسانی با وارد کردن رمز عبور و کارت قفل را باز  و بسته کنید.

امکان نصب ریموت کنترل بر روی این مدل قفل وجود دارد و همچنین می توانید تا 100 رمز عبور مختلف و 100 کارت برای این دستگاه تعریف کنید. ریموت کنترل به شما این امکان  را می‌دهد که با فشار دادن دکمه‌های مشخص روی ریموت کنترل بدون نیاز به استفاده از کلیدهای فیزیکی یا رمز عبور قفل را باز و بسته کند.

 

قفل هوشمند درب اتاق مدل 3191 از برند آی کی

قیمت و خرید قفل IK-3191

برخی دیگر از ویژگیهای مهم این محصول عبارت است از:

  • قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضد سرقت، مولتی لاک و ضد حریق » دارد
  • هشدار استفاده از رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما 
  • مشاهده تعداد کاربر استفاده شده
  • هشدار کاهش میزان باتری
  • قابلیت بی صدا کردن
  • گزارش گیری تردد

 

نکات کلیدی و مهم در انتخاب قفل الکترونیکی درب اتاق

قفل های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند اما همه آنها برای استفاده درب اتاق مناسب نیستند. بنابراین باید در هنگام انتخاب آنها دقت کافی داشته باشید و با توجه به نیاز خود محصول را خریداری کنید. به عنوان مثال اگر سالمند یا فرد معلول در خانه دارید، بهتر است قفلی را انتخاب کنید قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت یا تلفن همراه را داشته باشد. همچنین قفلی را برای درب اتاق خود انتخاب کنید که حتما این ویژگی ها را داشته باشند!

  • کیفیت بالای خدمات پس از فروش و قابل اعتماد بودن آن
  • قفل الکترونیکی هوشمند با کیفیت بالا از لحاظ امنیتی و فنی
  • داشتن ویژگی های امنیتی پیشرفته مانند آلارم هشدار
  • خدمات پشتیبانی مناسب و 24 ساعته

 

 

نتیجه گیری

قفل هوشمند مناسب برای درب اتاق باید به راحتی نصب شود، قیمت مناسبی داشته باشد و با چیدمان خانه هوشمند شما سازگار باشد. بهتر است محصول مورد نظر خود را از برندهای معتبر خریداری کنید تا خیالتان از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت باشد و به دچار مشکل نشوید. در این مطلب از آی کی ما 3 مدل قفل هوشمند درب اتاق را به شما معرفی کرده و ویژگیهای هر محصول را به طور جداگانه نام بردیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. لطفا اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با ما و کاربران در میان بگذارید.

نظرات (0 نظر)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.



نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp