09912945219

امروزه بهترین قفل درب منزل چیه؟

چهارشنبه 19 مهر 1402 185 0

تعویض و ارتقاء قفل درب قدیمی خانه می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد که هرگز پشیمان نخواهید شد. اما مطمئنا پیدا کردن بهترین قفل ضد سرقت منزل که بتواند تمام نیازهای امنیتی شما را برآورده کند، کارآسانی نیست. قفل های هوشمند، جدیدترین محصولات موجود در بازار هستند که با بهترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند و برای بازکردن آن ها به کلید نیاز ندارید.

اگر به دنبال بهترین قفل درب ضد سرقت هستید، با ما در این مطلب از آی کی همراه شوید. ما بهترین مدل های قفل درب خانه را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با بررسی امکانات و ویژگیهای آنها، قفل مناسب برای نیاز خود را انتخاب کنید.

 

 

قفل هوشمند، بهترین قفل ضد سرقت منزل

با وجود گستردگی قفل های موجود در بازار، بدون شک می توان از قفل هوشمند به عنوان بهترین نوع قفل درب خانه نام برد. این محصولات با آخرین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند و با استفاده از روش های مختلفی مانند اثر انگشت، وارد کردن کارت و رمز، تشخیص چهره و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی تلفن همراه شما قابل باز شدن هستند.

 

بهترین قفل درب منزل، قفل های هوشمند آی کی

 

این قفل ها دارای ویژگی های امنیتی قوی می باشند. ما در مورد حسگرهای بیومتریک و دوربین های امنیتی صحبت می کنیم. با ویژگی های این فناوری پیشرفته، می توانید برای همیشه با قفل سنتی خود خداحافظی کنید. با خرید این محصول لازم نیست زمانیکه کلید را در خانه جا گذاشته اید یا دستتان پر از مواد غذایی است، نگران باز کردن درب باشید. ناگفته نماند اکثر این محصولات دارای کلیدهای فلزی یدکی هستند که در مواقع اضطراری می توان از آنها استفاده کرد.

 

 

آی کی یکی از بهترین برندهای قفل هوشمند می باشد که محصولات خود را برای کاربردهای تجاری، چند کاربره و چند منظوره طراحی کرده است. قفل های هوشمند ضد سرقت آی کی علاوه بر طراحی ظاهری و ساختار یکپارچه بدنه از مواد مستحکم ساخته شده و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

 

امکانات و ویژگیهای قفل هوشمند آی کی

قفل های ضد سرقت منزل هوشمند آی کی از ویژگیهای منحصربه فردی برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

1. قابلیت تماس تصویری

این ویژگی فوق العاده به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از دوربین و بلندگوی داخلی قفل، با افرادی که دسترسی دارند، تماس تصویری برقرار کنند. پس از برقراری تماس، تصویر فرد مقابل درب را می‌توان در داخل صفحه نمایش دستگاه و یا تلفن همراه مشاهده و با او صحبت کرد.

 

قابلیت تماس تصویری قفل هوشمند

 

2. سیستم گزارش‌گیری در روز خاص

یکی دیگر از ویژگیهای بهترین قفل های ضد سرقت هوشمند، سیستم گزارش‌گیری در روز خاص است. به این معنا که کاربر می تواند به تمامی گزارش های تردد افراد حتی با مشخص شدن نام، تصویر آنها، ذکر دقیق ساعت، تاریخ و دقیقه و روش ورود آنها با رمز، کارت دسترسی داشته باشد.

 

3. سیستم اخطار به هنگام تهدید در قفل

این سیستم بسته به قابلیت‌ها و تنظیمات موجود، به هنگام تهدید به کاربر اطلاعاتی مانند ارسال پیام متنی، تماس تلفنی، ارسال اعلان به برنامه موبایل یا ارسال تصاویر و ویدئوها از رویدادهای مشکوک را فراهم کند. این یک ویژگی امنیتی در برخی از قفل های هوشمند درب خانه وجود دارد.

 

سیستم اخطار قفل هوشمند آی کی

 

4. Door View

با این ویژگی کاربر می تواند تصویر فردی که در پشت در قرار دارد را مشاهده کنند. این قابلیت بر روی صفحه نمایش دستگاه قفل نمایش داده می‌شود و با استفاده از دوربین داخلی قفل، تصویر فرد را به کاربر نشان می‌دهد.

 

door view از ویژگی های بهترین قفل درب ضد سرقت هوشمند

 

5. اسکن اثر انگشت 360 درجه

این ویژگی در واقع یک فناوری است که برای تشخیص و شناسایی اثر انگشت افراد استفاده می‌شود و در مقایسه با روش‌های قدیمی‌تر اسکن اثر انگشت، در برابر تقلب ایمنی بیشتری دارد.

 

 

6. سیستم ضد شوک

یکی دیگر از ویژگیهای بهترین قفل درب ضد سرقت هوشمند، سیستم ضد شوک است. استفاده از این سیستم در قفل‌های آی کی، به دلیل افزایش مقاومت در برابر ضربات، افزایش امنیت در برابر تلاش‌های غیرمجاز برای باز کردن قفل و افزایش عمر مفید قفل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

7. تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت

قفل های هوشمند درب منزل آی کی معمولاً از ترکیب چندین تکنولوژی برای تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت استفاده می‌کنند.

1. حسگر اثر انگشت: حسگر اثر انگشت قادر است با استفاده از نمونه اثر انگشت، ویژگی‌های زنده بودن انگشت را تشخیص دهد.

2. حسگر تشخیص چهره: در این تکنولوژی، سیستم با استفاده از دوربین‌های مخصوص، ویژگی‌های چهره را تشخیص داده و با وجود حرکت و وجود چرخش در چهره، زنده بودن عضو را تأیید می‌کند.

3. حسگر اثر انگشت اولتراسونیک: این تکنولوژی از امواج صوتی برای تصویربرداری از اثر انگشت استفاده می‌کند و می‌تواند اثر انگشت زنده را از غیرزنده تشخیص بدهد.

 

 

3 مدل از بهترین قفل درب ضد سرقت هوشمند

طیف گسترده ای از گروه قفل های درب ضد سرقت هوشمند در بازار امروز وجود دارد که می تواند برای خریداران کمی چالش برانگیز باشد و انتخاب را برای آنها سخت کند. به همین منظور در ادامه این مطلب چند نمونه از پرفروش ترین و بهترین نوع قفل درب خانه هوشمند را به شما معرفی می کنیم.

 

قفل های  هوشمند سبک مدرن آی کی

 

 

قفل هوشمند IK-2365

با نصب این محصول ایمنی و زیبایی را به خانه خود بیاورید. بدنه این قفل هوشمند مدرن به رنگ مشکی و از آلیاژ روی آلومینیوم ساخته شده است و قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضد سرقت، مولتی لاک و ضد حریق را دارد. خطوط براق آن در جلوی درب شما عالی به نظر می رسند، در حالی که به شما امکان ورود آسان را هم از طریق رمز و کارت و هم با اثر انگشت و تشخیص چهره می دهند. از همه بهتر، به طور خودکار پشت سر شما قفل می شود.

 

حافظه این دستگاه ظرفیت ثبت 100 اثر انگشت و چهره را دارا می باشد. این مدل قفل دارای راهنمای صوتی، قفل شب بند، راهنمای صوتی و 2 عدد کلید مکانیکی است که می تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند. این محصول ساخت کشور چین بوده و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

برخی از مهمترین ویژگیها و امکانات این محصول عبارتند از:

  • هشدار استفاده از اثر انگشت، رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • سیستم تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما
  • سیستم اسکن اثر انگشت 360 درجه
  • تکنولوژی آنلاین موبایلی(اپلیکیشن )
  • منبع تغذیه داخلی و خارجی
  • دوربین چشمی
  • قفل اتوماتیک

 

بهترین نوع قفل درب خانه، قفل هوشند مدرن آی کی

 

قفل هوشمند Ik-2325

با انتخاب و نصب این نوع قفل ضد سرقت هوشمند از راحتی ایمن لذت ببرید. با قفل دیجیتال کد 2325 آی کی شما می توانید با استفاده از روش های مختلف اثر انگشت، رمز عبور، کارت، کلید مکانیکی و اپلیکیشن درب خود را قفل و باز کنید. این محصول برای مناطق پر رفت و آمد مناسب است و به شما امکان می دهد تا 100 اثر انگشت و چهره مختلف را ذخیره کنید.

 

علاوه بر این، می توانید تا 100 رمز عبور مختلف برای این دستگاه تعریف کنید. از دیگر ویژگیهای این مدل قفل هوشمند، امکان تولید رمز عبور جعلی است که با کمک آن می توانید چندین شماره جعلی را قبل و بعد از رمز اصلی قرار دهید. این محصول ساخت کشور چین بوده و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

برخی از مهمترین ویژگیها و امکانات این محصول عبارتند از:

  • هشدار استفاده از اثر انگشت، رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • سیستم تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما
  • سیستم اسکن اثر انگشت 360 درجه
  • تکنولوژی آنلاین موبایلی (اپلیکیشن)
  • امکان برقراری تماس تصویری
  • دوربین چشمی
  • قفل اتوماتیک

 

قفل هوشمند آی کی، بهترین قفل ضد سرقت منزل

 

قفل هوشمند IK-2326

این محصول نیز یک دیگر از بهترین قفل های ضد سرقت هوشمند با طراحی مدرن می باشد که علاوه بر وارد کردن کارت و رمز از طریق اسکن اثرانگشت و تشخیص چهره نیز فعال می شود. برای این محصول می توانید تا 100 اثر انگشت و چهره مجزا و 100 کلید کارت و رمز را در حافظه آن ذخیره کنید. این قفل که قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی ضد سرقت، مولتی لاک و ضد حریق را دارد، دارای نمایشگر میزان باتری است که با کم شدن آن به شما اعلام می کند تا قفل های خود را تقویت کنید.

 

این مدل قفل دارای راهنمای صوتی، قفل شب بند، راهنمای صوتی و 2 عدد کلید مکانیکی است که می تواند در مواقع ضروری به شما کمک کند. این محصول ساخت کشور چین بوده و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

برخی از مهمترین ویژگیها و امکانات این محصول عبارتند از:

  • هشدار استفاده از اثر انگشت، رمز و کارت اشتباه و به هنگام تهدید
  • سیستم تشخیص عضو زنده و حسگر ثابت
  • مقاومت در برابر رطوبت و گرما
  • سیستم اسکن اثر انگشت 360 درجه
  • تکنولوژی آنلاین موبایلی (اپلیکیشن)
  • منبع تغذیه داخلی و خارجی
  • دوربین چشمی
  • قفل اتوماتیک
  • گزارش گیری تردد

 

بهترین قفل درب ضد سرقت

 

نتیجه گیری
 قفل هوشمند را می توانیم به عنوان بهترین قفل درب منزل نام ببریم. در این مقاله از آی کی به معرفی و بررسی بهترین مدل های قفل درب ضد سرقت هوشمند پرداختیم که باعث افزایش امنیت درب ضد سرقت می شود. این محصولات با اسکن اثر انگشت و صورت و یا وارد کردن رمز و کارت به راحتی باز می شوند. آنها حتی قابلیت بازکردن درب را از راه دور نیز دارند و از همه مهمتر بعد از ورود، درب به صورت خودکار بسته می شود. با خرید هر یک از این قفل های هوشمند، امنیت خانه خود را افزایش دهید. در پایان لطفا نظرات خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات (0 نظر)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.



نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp