09912945219

معرفی شرکت های هوشمندسازی ساختمان در ایران

یکشنبه 08 بهمن 1402 111 0

از آنجایی که فناوری خانه های هوشمند به انقلابی در شیوه زندگی ما ادامه می دهد، یافتن شرکت خانه هوشمند مناسب برای ادغام موفقیت آمیز و یکپارچه اتوماسیون اهمیت زیادی دارد. پس اگرقصد دارید ساختمان خود را هوشمند کنید، در این مقاله از آی کی با ما همراه باشید. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید شرکت های زیادی را پیدا کنید که در این زمینه فعالیت می کنند ولی مهم است که یک شرکت معتبر و با تجربه را انتخاب کنید که بتواند تخصص و پشتیبانی مورد نیاز شما را ارائه دهد.

برای راحتی شما لیستی از برترین شرکت های هوشمند سازی ساختمان را تهیه کرده ایم. این شرکت ها در بهینه سازی عملیات و مدیریت ساختمان پیشرو هستند.

 

 

شرکت های هوشمندسازی ساختمان

با افزایش روز افزون محبوبیت خانه های هوشمند، در حال حاضر شرکت های بسیار زیادی در زمینه طراحی و اجرای پروژه های هوشمند سازی ساختمان فعالیت می کنند. با این حال انتخاب یک شرکت مناسب و متعهد کمی سخت است. شرکت های هوشمند سازی کارن، آویتا، گیلسا، هولدینگ آلفا، شرکت پلان از جمله برترین شرکت های هوشمندسازی ساختمان هستند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 

شرکت خانه هوشمند کارن

این شرکت یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های هوشمند سازی ساختمان در ایران است که در زمینه ارائه و نصب سیستم‌های هوشمند سازی ساختمان در حال فعالیت است و تاکنون توانسته پروژه‌های شخصی و حتی پروژه‌های ارگانی بزرگی را نیز طراحی و اجرا کند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ نگرانی تمامی فرایند هوشمند سازی، از مشاوره خرید تا راه اندازی به کارن سپرده و از خدمات پس از فروش آنها بهره ببرید.

 

شرکت خانه هوشمند کارن

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت کارن عبارت است:

  • بهره گیری از متخصصین نصب و راه اندازی
  • قیمت مناسب
  • تنوع سیستم‌ها

 

شرکت آویتا

شرکت خانه هوشمند آویتا یکی دیگر از شرکت های معتبر و فعال در زمینه هوشمند سازی انواع ساختمان از قبيل مسكونی، اداری، تجاری، هتل و غيره می باشد. این شرکت نماینده محصولات Busch-Jaeger است و اهداف بالایی مانند افزایش عمر مفید محصولات، کاهش مصرف انرژی، افزایش رفاه ساکنین و قابلیت ارتقای تجهیزات را دنبال می کند.

شرکت آویتا از پروتکل استاندارد KNX در جهت راه اندازی تجهیزات ساختمانی خود استفاده کرده و تمام تجهیزات را یکپارچه سازی می کند. با این سیستم شما براحتی می توانید تمام امکانات خانه هوشمند خود را از جمله کنترل روشنایی، کنترل سیستم های سرمایشی و گرمایشی، کنترل پرده های برقی، کنترل تردد ها و سیستم های صوتی و ایمنی ساختمان را از طریق نرم افزار اتوماسیون نصب شده بر روی گوشی موبایل یا تبلت کنترل کنید.

 

شرکت هوشمندسازی آویتا

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت آویتا عبارت است:

  • استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز
  • استفاده از بهترین برندهای آلمانی
  • تحویل به موقع تجهیزات
  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش
  • ارائه خدمات متمایز قبل و بعد از قرارداد

 

شهر هوشمند گیلسا

یکی دیگر از اسامی شرکت های هوشمند سازی ساختمان، هولدینگ شهر هوشمند گیلسا می باشد. این شرکت به عنوان یک واحد تولیدی دانش بنیان دارای مجوز بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و با استفاده از تجهیزات مناسب، بخش تحقیق و توسعه و نیروهای متخصص و نخبه، در خصوص هوشمند سازی خانه های قدیمی و جدید فعالیت می کند.

شرکت گیلسا همچنین در خصوص بانک هوشمند، هوشمندسازی مانیتورینگ و حفاظت الکترونیک نیز بسیار موفق بوده و اکنون یکی از برترین برندهای هوشمند سازی ساختمان در ایران محسوب می شود.

 

شرکت خانه هوشمند گیلسا

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت گیلسا عبارت است:

  • استفاده از نیروهای متخصص و نخبه
  • طراحی و اجرای هوشمند سازی خانه های قدیمی و جدید
  • گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش

 

شرکت خانه هوشمند ایرانیان

این شرکت نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های هوشمند سازی در ایران به شمار می رود که فعالیتهای خود را در انواع ساختمانها، منازل، ادارات، ساختمانهای عمومی، مدارس، بیمارستانها، کارخانه ها و ... طراحی و اجرا می کند.

این شرکت برای هوشمند سازی ساختمان ها از پروتکل جهانی KNX استفاده می کند که به آنها اجازه می دهد تا با استفاده از محصولات صدها تولیدکننده مختلف در جهان امکان هر گونه ارائه ای را برای ساختمانهایی با ابعاد و اندازه های مختلف و برای افراد با هر نوع سلیقه و هر میزان از بودجه را داشته باشند.

شرکت خانه هوشمند ایرانیان دارای تجربه طولانی و قدرت انعطاف پذیری بالا در زمینه طراحی و اجرامی باشد و به منظور ارائه باکیفیت ترین خدمات از معتبرترین استانداردها و پروتکل های ارتباطی استفاده می کند.

 

خانه هوشمند ایرانیان

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت خانه هوشمند ایرانیان عبارت است:

  • به روز رسانی دائمی سطح دانش پرسنل و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا
  • افزودن زیبایی محیط ساختمان با استفاده از با کیفیت ترین محصولات
  • ارائه بهترین راهکارها و محصولات متناسب با بودجه مشتری
  • وجود نمایندگیهای فعال در بسیاری نقاط کشور
  • ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به مهندسین طراح و مجریان سیستم هوشمند ساختمان در سراسر کشور

 

هلدینگ آلفا

یکی دیگر از برترین شرکت های هوشمند سازی ساختمان که به شما معرفی می کنیم، خانه هوشمند آلفا می باشد. این شرکت از سال 1387 فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی انواع خانه هوشمند آغاز کرد و هم اکنون با استفاده از فناوری های نوین و خلاقیت و تلاش تیم خود، هوشمندسازی خانه های قدیمی و جدید را در برنامه کاری خود قرارداده است و توانسته با جلب رضایت مشتریان خود و دریافت استانداردهای بین المللی به یکی از برندهای هوشمند ساختمان در ایران تبدیل شود.

 

هلدینگ آلفا

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت آلفا عبارت است:

  • دارای شش واحد مجزا برای طراحی، مونتاژ، بسته بندی، تحقیق و توسعه، نصب تجهیزات و پشتیبانی
  • کسب دو استاندارد بین المللی ISO9001 و ISO 10004
  • از جمله معدود شرکت‌ها در ایجاد واحد R&D
  • وجود نمایندگیهای فعال در نقاط مختلف کشور

 

شرکت فناوری هوشمند ایلیا راژمان

شرکت فناوری هوشمند ایلیا راژمان با سابقه ای طولانی از دیگر شرکت های فعال در زمینه هوشمند سازی خانه در ایران است که با ترکیب مهندسان الکترونیک و رباتیک و تیم برنامه نویسی توانسته خانه های هوشمند مطابق با علم روز طراحی و اجرا کند.

این شرکت همواره مشتری مدار بوده و باشعار ایده تا اجرا توانسته است با تیمی از مشاوران راهنمایی های لازم را به مشتریان خود ارائه دهد و در عین حال از ایده ها وسلیقه مشتریان درجه تا ارتقای کیفیت استفاده کند. شرکت ایلیا همچنین با یکپارچه سازی تجهیزات منزل سعی در افزایش راحتی ساکنین خود داشته است.

 

شرکت هوشمند ایلیا راژمان

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت ایلیا عبارت است:

  • الگوبرداری از ‌روش‌های جهانی شرکت‌های abas و Focus ERP
  • دارای یک تیم تخصص آموزش دیده
  • ارائه خدمات و پشتیبانی

 

شرکت پلان

شرکت پلان از اولین و با سابقه ترین شرکت‌های مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های هوشمندسازی ساختمان در ایران است که از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت پلان برای هوشمندسازی ساختمان، برند معتبر و آمریکایی Control4 را انتخاب کرده و با اخذ نمایندگی انحصاری Control4 در ایران، به عنوان اولین دفتر رسمی کنترل 4 در خاورمیانه فعالیت می‌کند. این شرکت تجربه هوشمندسازی بیش از ۲۰۰ پروژه مسکونی، هتل، ادارات، مراکز تجاری، درمانی و… در متراژی بالغ بر ۶۰ هزار متررا در کارنامه خود دارد.

یکی از مهمترین ویژگیهای شرکت پلان این است که از پروتکل بی سیم Zigbee در جهت ارتباط تجهیزات مختلف استفاده می کند و به همین دلیل طراحی و اجرای هوشمند سازی در خانه های ساخته شده نیز راحت و سریعتر انجام می گیرد. البته قیمت بالا و محدودیت های باتری محصولات را می توانیم به عنوان نقاط ضعف شرکت پلان نام ببریم.

 

شرکت خانه هوشمند پلان

 

برخی از ویژگیها و مزایای استفاده از شرکت پلان عبارت است:

  • داشتن بیش از ده نماینده فروش فعال در سراسر کشور
  • اخذ نمایندگی انحصاری Control4 امریکا در ایران
  • ارائه خدمات باکیفیت

 

شرکت هوشمند اکسیس

شرکت خانه هوشمند اکسیس نیز یکی دیگر از شرکت های است که در زمینه هوشمند سازی ساختمان در ایران فعالیت می کند. این شرکت نمایندگی محصولات TIS و HDL است و پروژه های بزرگی نیز مانند ساختمان هوشمند رما، برج مجلل سولماز و مجتمع هوشمند تفریحی تجاری رویال مال را به انجام رسانده است.

 

معیارهای انتخاب شرکت خانه هوشمند

1. تخصص و تجربه

هنگام انتخاب یک شرکت خانه هوشمند، توجه به تخصص و تجربه آنها در این صنعت ضروری است. به دنبال شرکتی باشید که حداقل یک دهه از شروع فعالیت آنها گذشته باشد، این ثابت می کند که آنها می دانند چه کاری انجام می دهند و قرار نیست از طراحی تا اجرا مشکلی ایجاد شود.

 

2. راه حل اتوماسیون خانگی یک مرحله ای

یک شرکت خانه هوشمند قابل اعتماد باید طیف گسترده ای از خدمات را برای رفع نیازهای خاص شما ارائه دهد. چه به دنبال اتوماسیون خانگی، سیستم های امنیتی، قفل هوشمند، کنترل روشنایی یا مدیریت انرژی باشید، این شرکت باید تخصص لازم برای ارائه راه حل های سفارشی را داشته باشد.

 

3. ادغام های قابل تنظیم

یکی از جنبه های کلیدی، توانایی شخصی سازی، ادغام دستگاه ها و سیستم های مختلف به صورت یکپارچه است. بنابراین، شرکت انتخابی شما باید توانایی ادغام دستگاه های هوشمند، ایجاد یک تجربه کامل خانه هوشمند را داشته باشند.

 

4. خدمات مشتری عالی

پشتیبانی و خدمات عالی از مشتری هنگام انتخاب یک شرکت خانه هوشمند بسیار مهم است. نصب و شروع هوشمند سازی باید سرآغاز یک رابطه بلندمدت با مشتری باشد. شرکت باید نحوه استفاده و کار با سیستم ها و محصولات را به مشتری آموزش دهد، مشکلات جزئی را برطرف کند یا در صورت لزوم برنامه نویسی را تغییر دهد، و خدمات اضافی مانند پشتیبانی تلفن و نظارت از راه دور و عیب یابی را ارائه دهد تا مطمئن شود که سیستم به کار خود ادامه می دهد.

 

5. بررسی ها و شهرت

برای تحقیق و مطالعه نظرات درباره شرکت خانه هوشمند مورد نظر خود وقت بگذارید. شهرت مثبت و مشتریان راضی از شاخص های یک شرکت قابل اعتماد و معتبر است.

 

نتیجه گیری

در سال‌های اخیر، محبوبیت خانه‌های هوشمند به طرز شگفت‌آوری در حال افزایش است و شرکت‌های زیادی در تلاش برای طراحی و اجرای خانه‌های هوشمند هستند. در این مقاله با ذکر اسامی شرکت های هوشمند سازی ساختمان، به بررسی خلاصه ای از فعالیت ها و نقاط قوت و ضعف آن ها نیز پرداخته ایم. همچنین ما در مورد معیارهایی که در انتخاب یک شرکت خانه هوشمند باید در نظر بگیرید بحث کردیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. لطفا نظرات خود را با ما و کاربران به اشتراک بگذارید.

نظرات (0 نظر)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.



نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp