09912945219

بهترین برند قفل هوشمند موجود در بازار

چهارشنبه 08 شهریور 1402 261 0

بهترین برند قفل هوشمند چیست؟ سوالی که معمولا مشتریان این محصول در هنگام خرید و مواجه شدن با برندهای مختلف ایرانی و خارجی از فروشنده می پرسند. کلیدها فناوری دیروز هستند و استفاده از قفل هوشمند در دنیای شلوغ امروزی کاملاً منطقی است، جایی که دسترسی فوری و کنترل از راه دور بسیار با اهمیت تر از آن چیزی است که ما ممکن است به آن اعتراف کنیم. اگر بخواهید امنیت خانه را افزایش دهید، به چیزی پیچیده‌تر از دوربین‌های مداربسته و قفل‌هایی با قابلیت شکستن آسان نیاز دارید.

قفل های هوشمند آی کی، سامسونگ، یوکا، میلر، گیتمن، آگوست و .... از بهترین برندهای قفل و دستگیره هوشمند هستند که ما به شما پیشنهاد می دهیم. اگرچه انتخاب می تواند پیچیده باشد، اما ما در مجموعه آی کی با ارائه اطلاعات در خصوص امکانات و ویژگیهای هر برند، به شما در انتخاب یک برند مناسب کمک می کنیم.

 

 

بهترین برند قفل هوشمند در سال 1402

با پیشرفت روزافزون علم و فناوری، قفل ها و دستگیره های هوشمند به دلیل راحتی و ضریب ایمنی بالا به محصولاتی محبوب و پرطرفدار تبدیل شده اند، به طوری که دیگر افراد کمی از قفل های قدیمی استفاده می کنند. چندین سال است که شرکت ها و برندهای مختلفی در ایران و جهان در زمینه طراحی و ساخت قفل هوشمند فعالیت می کنند و محصولاتی با کیفیت و قابلیت های متفاوت به بازار عرضه می نمایند.

 

بهترین برند قفل هوشمند

 

اگر برای خرید به بازار و فروشگاههای مختلف سری بزنید با انواع قفل هوشمند اصل و فیک مواجه خواهید شد که تشخیص آنها سخت خواهد بود. بنابراین لازم است در هنگام انتخاب بهترین مدل قفل دیجیتال، حتما به نوع برند، کشور سازنده، کیفیت، متریال ساخت، آپشن های هوشمند و گارانتی محصول و خدمات پس از فروش کالای مورد نظر خود توجه کنید.

 

برخی ویژگی های بهترین برند های قفل دیجیتال عبارتند از :

  • مجهز به سیستم هوشمند سازی
  • دسترسی توسط (رمز، کارت و اثر انگشت)
  • آلارم هشدار
  • قفل اتوماتیک
  • تابع خیالی(passage mode)
  • حریم خصوصی
  • قفل کودک

 

قفل هوشمند برند آی کی

آی کی یکی از بهترین برندهای قفل هوشمند می باشد که تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا در دو گروه کلاسیک و مدرن در مدل ها و رنگ های متنوع طراحی و تولید می کند. کلیه قفل های هوشمند برند آی کی دارای بدنه کاملا فلزی بوده که از ترکیب آلیاژهای مختلف بدست آمده و در امنیت و دوام محصول نقش مهمی را دارا می باشد. همچنین این محصولات ضد آب، ضد غبار و تا حدی ضد حریق بوده و این امکان را فراهم می سازد که در شرایط آب و هوایی گوناگون و در محیط داخلی و خارجی قابل استفاده باشند. محصولات آی کی دارای مکانیزم های استاندارد و سیلندر های ضد سرقت می باشد که متناسب با هر نوع درب و جهت ارائه خدمات به تمام مشتریان طراحی گردیده است.

 

مهمترین قابلیت محصولات آی کی دارا بودن پانل مدیریتی (Administrator) می باشد. این پانل علاوه بر افزایش امنیت امکانات بیشتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. قفل های آی کی دارای 12 ماه گارانتی و 120 ماه خدمات پس از فروش می باشند.

 

قفل های هوشمند آی کی

 

ویژگی های قفل های آی کی

  • رمز و کلید مکانیکی در تمامی مدل های قفل های آی کی ثابت بوده و کارت و اثر انگشت بسته به مدل دستگاه متغیر می باشد.
  • محصولات این برند قابلیت اتصال به سیستم مولتی (ضامن های اضافه اطراف درب) را دارامی باشد که پس از نصب تمامی ضامن ها بوسیله رمز و یا اثر انگشت کنترل می گردد.
  • در محصولات آی کی در قسمت داخلی شب بندی تعبیه شده که به عنوان یک قفل اضافه جهت افزایش امنیت درب آپارتمان به کار می رود.
  • تعداد کاربران در محصولات آی کی متفاوت است اما بطور کلی تعداد 100 کاربر بر روی هر دستگاه قابل معرفی می باشد.
  • قابلیت دیگری که در محصولات آی کی وجود دارد غیر فعال کردن موقت سیستم می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این محصولات آزاد بودن دستگیره از سمت خارج می باشد به این معنا که حتی در زمانی که درب قفل نشده باشد ورود به آن مکان بدون رمز و یا اثر انگشت امکان پذیر نیست.
  • قفل های هوشمند آی کی دارای قابلیتهای گزارش گیری و ثبت ورود 6000 کاربر و نمایش آن روی نمایشگر دستگاه و نیز امکان اتصال به کامپیوتر و نمایش با جزئیات ورود شخص ( ساعت و تاریخ ) می باشد.
  • منبع تغذیه قفل های درب هوشمند آی کی 4 تا 8 باتری قلمی می باشد اما سیستم با همان 4 باتری فعال می شود و مازاد آن جهت پشتیبانی و مدت زمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دارای بدنه‌ی فلزی تمیزی است که ظاهری زیبا دارد و از آنجایی که در بسته‌بندی آن همه‌ی چیزهایی که لازم دارید قرار دارد، نصب آن نیز فرآیند ساده و سریعی دارد.
  • در صورت اضافه کردن ریموت کنترل میتوان از فاصله دور از قفل، درب را باز کرد.

 

پیشنهاد میکنم بخوانید: قفل هوشمند چیست؟

 

قفل سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای قدیمی و معروف می باشد که چند سال است در کنار دیگر محصولات خود در زمینه قفل درب هوشمند نیز فعالیت می کند. مدل های مختلف قفل های سامسونگ طراحی بسیار زیبایی دارند و آنها را به یک مکمل دوست‌داشتنی برای خانه شیک شما تبدیل می‌کنند. برخی از مدل های قفل الکترونیکی سامسونگ دارای رمز عبور، قفل کارت و اثر انگشت، این قابلیت را دارند تا به وسیله بلوتوث به تلفن همراه افراد مورد نظر و اتصال قفل سامسونگ به موبایل استفاده شوند.

ویژگی ها

  • قفل درب سامسونگ می تواند پذیرای اثر انگشت باشد، رمز عبور دریافت کند و با کارت های رادیویی ارتباط برقرار کند.
  • قفل های سامسونگ به سایر محصولات سامسونگ هم متصل می شوند.
  • برند سامسونگ به صورت تخصصی روی قفل دیجیتال کار نمی کند.

 

قفل هوشمند برند سامسونگ

 

قفل یوکا

یوکا یک برند شناخته شده و کاملا تخصصی در صنعت قفل ورودی هوشمند است که محصولاتی با طراحی خاص و منحصر به فرد تولید می کند که علاوه بر زیبایی و جذابیت، امنیت بالایی نیز دارند. این برند اولین قفل هوشمند تشخیص چهره و تشخیص کف دست در جهان محسوب می شود. در طراحی و ساخت قفل‌ها و دستگیره‌های دیجیتال یوکا از تکنولوژی‌های کارتی، صفحه کلید و بیومتریک مانند اثرانگشت، تشخیص از طریق عنبیه چشم و کف دست استفاده شده است. این قفل ها روی انواع درب های معمولی و درب های ضد سرقت هم نصب می شوند.

 

پیشنهاد میکنم بخوانید: قفل بیومتریک چیست؟ (0 تا 100 انواع قفل بیومتریک + مزایا و معایب)

 

ویژگی ها

  • قفل های هوشمند یوکا دارای سیستم های تشخیص هویت بدون خطا، ضد شوک، ضد سرقت و ضد حریق می باشند.
  • امنیت و راحتی بالایی دارند و ورود و استفاده از آنها راحت است.
  • دارای گارانتی بی قید و شرط ۲ ساله هستند .

 

قفل هوشمند برند یوک

قفل میلر (milre)

از دیگر برندهای برتر در زمینه قفل هوشمند که می توانیم نام ببریم، میلر است. قفل دیجیتال میلر Milre یکی از برندهای کمپانی Allegion می باشد و در کره جنوبی قرار دارد. این برند که از نظر کیفیت و طراحی جزو برندهای برتر حوزه قفل های الکترونیکی می باشد، محصولات خود را در کره جنوبی و برخی دیگر را در چین تولید می کند که از نظر کیفیت و قیمت تفاوتی با هم ندارند. تمام قفل های هوشمند برند میلر دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

ویژگی ها

  • بدنه محصولات از آلیاژ آلومنیوم ساخته شده که باعث استحکام بدنه قفل و افزایش امنیت قفل می شود.
  • در صورت اضافه کردن ریموت کنترل میتوان از فاصله دور از قفل، درب را باز کرد.

 

قفل دیجیتال برند میلر (milre)

 

قفل گیتمن

گیتمن نیز در لیست برندهای برتر قفل دیجیتال قرار می گیرد. قفل هوشمند گیت من محبوب‌ترین برند قفل دیجیتال در کره جنوبی می باشد به گونه ای که بیش از 70 درصد فروش را به خود اختصاص داده است. محصولات این برند بسیار با کیفیت هستند و قابلیت نصب روی انواع درب های ضد سرقت، چوبی و فلزی را دارند. روش‌های رایج دسترسی به این نوع قفل‌های دیجیتال، رمز عبوری، کارت و یا اثر انگشت است. ترکیب رمز عبور و اثر انگشت یکی از اقدامات این شرکت در جهت ایمنی بیشتر ساختمان است. کلمات عبور آن بین ۱ تا ۲ رقم می باشد و به گونه‌ای انتخاب شده که جعل آن غیرممکن است. 

 

 

ویژگی ها

  • قفل های گیت من دارای امکانات و آپشن‌های مختلف مانند شخصی سازی کد ورود، ريموت، سنسور اعلان حريق، منبع تغذيه، ضد شوک و موارد دیگر است.
  • قفل های گیت من از عملکرد تخیلی برای محصولات استفاده کرده است.
  • قفل های دیجیتال این برند برخلاف قفل های دیگر فاقد کلید مکانیکی اضطراری می باشد.
  • محصولات این برند در برابر تغییر شرایط محیطی بسیار مقاوم هستند.
  • دارای بدنه‌ی فلزی تمیزی است که ظاهری زیبا دارد و از آنجایی که در بسته‌بندی آن همه‌ی چیزهایی که لازم دارید قرار دارد، نصب آن نیز فرآیند ساده و سریعی دارد.

 

قفل هوشمند برند گیتمن

 

قفل Kwikset

Kwikset از دیگر  بهترین برندهای قفل دیجیتال در بازار می باشد که در آمریکا فعالیت می کند. قفل های هوشمند این برند بدنه فلزی تمیز و ظاهری زیبا دارند و نصب آنها فرآیندی ساده و راحت است. محصولات این شرکت به دوام و طراحی منحصر به فرد معروف هستند و علاوه بر گوشی های هوشمند آیفون، با سایر گوشی های اندرویدی نیز سازگاری دارند. قفل های هوشمند Kwikset را می توان با بلوتوث یا با نصب اپلیکیشن مخصوص کنترل کرد. با نصب اپلیکیشن مخصوص می توانید تنظیمات لازم را برای قفل ایجاد کرده و با صدور اجازه ورود و خروج برای افراد خانواده و دوستان خود دیگر آنها را در پشت در منتظر نگذارید. این محصولات در صورت استفاده از کلید کپی یا باز کردن اجباری قفل، از طریق اینترنت وضعیت را به کاربر اطلاع می‌دهند.

ویژگی ها

  • قفل های هوشمند این برند دارای کلید مکانیکی می باشد.
  • تنظیمات این محصولات به گونه ای است که می توانید بدون استفاده از اپلیکیشن و تنها با لمس قفل در را باز کنید.

 

قفل هوشمند برند Kwikset

 

قفل  Schlage Sense

قفل های هوشمند اشلاگ با تنظیم کد و اسکنر اثر انگشت و همچنین دسترسی صوتی یک محصول بی نظیر می باشند. قفل های این برند علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت های محصولات برندهای دیگر ، بهترین گزینه برای افرادی هستند که از گوشی و تبلت‌های اپل استفاده می‌کنند. خوب است بدانید اگرچه محصولات این برند قابلیت ارتقا به دسترسی صوتی کنترل شده را دارا می باشند ولی شما همچنین می‌توانید حداکثر 30 کد را برای دسترسی ساده از طریق صفحه کلید نیز برنامه‌ریزی کنید. لازم به ذکر است از طریق اپلیکیشن اختصاصی قفلِ هوشمند اشلاگ می توانید کدهای قبلی را حذف و کدهای جدید را ایجاد کنید.

 

 

ویژگی ها

  • به وسیله Siri می‌توانید فرمان باز یا بسته شدن در را به این قفل بدهید.
  • قفل های این برند علاوه بر امکان باز شدن از طریق گوشی دارای یک صفحه کلید برای ورود رمز هم هستند.

 

قفل دیجیتال برند Schlage Sense

 

قفل آگوست (AGUST)

آگوست یکی دیگر از برندهای برتر و مشهورترین تولید کننده قفل و دستگیره های دیجیتال می باشد که به محض شناسایی فرد یا تلفن همراه، درب را به صورت کاملا خودکار باز می کند. همچنین محصولات این برند به همراه اپلیکیشن مخصوص که بر روی تلفن همراه نصب می شود، این قابلیت را به افراد می دهند که از راه دور بتوانند درب را باز و بسته نمایند.
ویژگی ها

  • با نزدیک شدن افراد مجاز، درب به طور خودکار باز می شود و بعد از خروج آنها از خانه به طور اتوماتیک قفل می شود.
  • قفل های هوشمند آگوست با وجود امکانات عالی و کیفیت خوب برای استفاده در ایران زیاد مناسب نیستند زیرا معمولا سیستم ارتباط آنلاین آنها دچار مشکل می شود.

 

قفل هوشمند برند آگوست (AGUST)

 

قفل یال (Yale)

یال یکی دیگر از بهترین برندهای قفل هوشمند در بازار می باشد. قفل های دیجیتال یال از نظر کیفیت و امنیت بهترین هستند و علاوه بر کشورهای اروپایی(سوئد، ایتالیا و اسپانیا)  در کره جنوبی و همچنین چین نیز تولید می‌شوند. این محصولات دارای امکانات مختلفی نظیر تابع خیالی، کنترل از راه دور، اعلام حریق، ضد هک، آلارم هشدار، حریم خصوصی و ... می باشند.

ویژگی ها

  • قفل های هوشمند این برند با روش های مختلف دسترسی مانند رمز، کارت، اثر انگشت و تلفن همراه کار می کنند.
  • قفل های هوشمند یال با اکثر سیستم های هوشمندسازی سازگار می باشد.
  • این محصولات دارای کلید مکانیکی اضطرای نیز می باشند.

 

قفل هوشمند یال (Yale)

 

برای خرید بهترین قفل هوشمند چه فاکتورهایی را در نظر بگیریم؟

برای انتخاب بهترین قفل هوشمند حتما 4 نکته زیر را در نظر بگیرید تا از خرید نهایی خود رضایت کامل داشته باشید.

1. کیفیت قفل

کیفیت قفل یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام انتخاب محصول باید به آن توجه کنید. در نظر داشته باشید که قفل‌های هوشمند بر پایه تکنولوژی ساخته شده‌اند و کاملاً الکترونیکی هستند و انتخاب یک قفل بی کیفیت منجر به خرابی زودهنگام و دردسرهای مختلف خواهد شد. پیشنهاد می کنیم با تحقیق در مورد برندها و بررسی نظرات مصرف‌کنندگان، محصول با کیفیتی را انتخاب کنید که شما را درگیر مشکلات مختلف نکند.

2. ضمانمت و خدمات پس از فروش

انتخاب محصولی که دارای نمایندگی معتبر باشد، بسیار مهم است تا از اصالت کالا مطمئن شوید و بتوانید از خدمات و گارانتی آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است محصولاتی که به صورت غیرمجاز یا غیرمستقیم وارد کشور می شوند ممکن است از نظر کیفیت خوب باشند اما در ارائه خدمات، تامین قطعات و ... با مشکل مواجه خواهند شد.

3. انتخاب روش دسترسی مناسب

همانطور که می دانید قفل های هوشمند دسترسی های مختلفی دارند و هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که آنها را برای مکان های خاصی مناسب می کند. بنابراین قبل از انتخاب و خرید محصول خود باید فضای مورد نظر را مشخص کرده و با توجه به ویژگی های مکان، میزان امنیت مورد نیاز، میزان ورود و خروج و نوع دسترسی، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. برای اطمینان از این موضوع می توانید از کارشناسان فروش ما کمک بگیرید.

4. کم مصرف بودن

یکی دیگر از نکات مهم این است که محصولی را انتخاب کنید که کم مصرف باشد. خوب است بدانید بسیاری از قفل‌ها و دستگیره‌های دیجیتالی از باطری تغذیه می‌کنند و کم‌شدن شارژ می‌تواند در برخی از مدل‌ها اختلال ایجاد کند. البته اگرچه بیشتر قفل ها بسیار کم مصرف بوده و دارای باتری های بادوام هستند اما اطلاع دقیق از این موضوع می تواند خرید شما را مطمئن تر کند.

 

نتیجه گیری

در این مطلب ما شما را با 9 برند از بهترین برندهای قفل هوشمند اشنا کردیم. تلاش کردیم علاوه بر توضیح در مورد خود شرکت از ویژگیهای محصولات انها نیز شما را آگاه کنیم تا بتوانید راحت تر انتخاب کنید. قفل هوشمند برند آی کی یکی از بهترین برندهای در حال حاضر موجود در بازار می باشد که در دو مدل کلاسیک و مدرن در طرح و رنگ های متنوع تولید می شود. برای اینکه یک انتخاب رضایت بخش داشته باشید پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید حتما به نکات مهمی که در انتهای این مطلب بیان کردیم، توجه ویژه ای داشته باشید. اگر شما نیز برندی را می شناسید که به دلیل ویژگیهای خاص می تواند در لیست ما قرار بگیرد، لطفا با ما در میان بگذارید.

نظرات (0 نظر)

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد و ایمیل و موبایل الزامی نیست.



نام و نظر خود را وارد کنید
نظر شما با موفقیت ارسال شد
Close
phone Whatsapp Whatsapp