09912945219
اکسس کنترل چیست؟
ﺳﻪشنبه 15 اسفند 1402 57 0

اکسس کنترل چیست؟

امروزه ایجاد امنیت در مکان های مختلف و به ویژه در سازمان های امنیتی بیش از پیش اهمیت یافته است. به همین دلیل استفاده از سیستم های امنیتی مانند سیستم اکسس کنترل به عنوان یک راه حل کلیدی و کاربردی بسیار مهم می باشد. اما کنترل دسترسی چیست؟ اکسس کنترل یکی از بهترین فناوری های کنترل دسترس هوشمند می باشد که به منظور افزایش امنیت و کنترل هوشمند تردد مورد استفاده قرار می گیرد.

هوشمند سازی هتل چه امکانات و مزایایی دارد؟
دوشنبه 07 اسفند 1402 79 0

هوشمند سازی هتل چه امکانات و مزایایی دارد؟

شاید بارها درباره هوشمندسازی هتل شنیده باشید، اما آیا می دانید که هتل هوشمند دقیقا چیست و چه برتری نسبت به هتل های معمولی دارد؟ در طراحی هوشمند سازی هتل از تجهیزاتی مانند سیستم روشنایی هوشمند، پرده‌ هوشمند، سیستم سرگرمی، سیستم سرمایش گرمایش، تهویه، قفل هوشمند و ... برای آسایش و راحتی میهمانان استفاده شده است.

با جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت و معمولی چگونه درب را باز کنیم؟
ﺳﻪشنبه 24 بهمن 1402 99 0

با جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت و معمولی چگونه درب را باز کنیم؟

گم کردن کلیدها می تواند یک موقعیت استرس زا باشد، به خصوص اگر پشت در مانده باشید و شرایط زمانی بدتر می شود که درب شما از نوع ضد سرقت باشد. درب های ضد سرقت که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند نسبت به درب های معمولی ایمنی بیشتری دارند و براحتی بدون کلید باز نمی شوند. پس راه حل جا ماندن کلید پشت درب ضد سرقت چیست ؟

0 تا 100 سیستم امنیتی هوشمند (انواع سیستم امنیتی ساختمان + بهترین سیستم امنیتی منزل)
شنبه 14 بهمن 1402 74 0

0 تا 100 سیستم امنیتی هوشمند (انواع سیستم امنیتی ساختمان + بهترین سیستم امنیتی منزل)

امنیت یکی از دغدغه های اصلی صاحبان خانه و ساختمان های تجاری است و سرمایه گذاری در سیستم امنیتی هوشمند مناسب گامی مهم در حفظ اموال و جان مردم می باشد. در این مطلب از آی کی برای انتخاب بهترین سیستم امنیتی منزل شما را با انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی آشنا کرده و نقاط قوت و ضعف هر سیستم را مورد بررسی قرار می دهیم.

معرفی شرکت های هوشمندسازی ساختمان در ایران
یکشنبه 08 بهمن 1402 88 0

معرفی شرکت های هوشمندسازی ساختمان در ایران

از آنجایی که فناوری خانه های هوشمند به انقلابی در شیوه زندگی ما ادامه می دهد، یافتن شرکت خانه هوشمند مناسب برای ادغام موفقیت آمیز و یکپارچه اتوماسیون اهمیت زیادی دارد. پس اگرقصد دارید ساختمان خود را هوشمند کنید، دراین مقاله از آی کی با ما همراه باشید. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید شرکت های زیادی را پیدا کنید که در این زمینه فعالیت می کنند....

هزینه هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟
دوشنبه 02 بهمن 1402 96 0

هزینه هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

اگر قصد خرید یا هوشمندسازی خانه خود را دارید، احتمالاً از خود پرسیده اید که هزینه آن چقدر است؟ هزینه هوشمند سازی ساختمان بستگی به این دارد که می خواهید خانه شما چقدر هوشمند باشد. علاوه بر این عوامل مهم دیگری مانند برند تجهیزات، قابلیت های مورد نیاز و متراژ ساختمان نیز تاثیر مستقیمی در افزایش یا کاهش هزینه هوشمند سازی خانه دارند

صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان
یکشنبه 24 دی 1402 123 0

صفر تا صد هوشمند سازی ساختمان

اگر به دنبال راهی برای افزایش آسایش، راحتی و امنیت ساکنین خانه هستید، هوشمندسازی ساختمان همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. با هوشمند سازی خانه می توانید از مزایای بسیاری مانند نظارت هوشمند بر انرژی و مدیریت هوشمند ساختمان بهره مند شوید که می تواند به کاهش مصرف انرژی و اتلاف آن کمک کند و هزینه های آب و برق را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

چگونه قفل در را بدون کلید باز کنیم؟
شنبه 16 دی 1402 174 0

چگونه قفل در را بدون کلید باز کنیم؟

شاید کلید درب خانه خود را گم کرده اید، دزدیده اند یا به دلایلی کلید شما قفل را باز نمی کند و به دنبال راهی برای باز کردن قفل در می گردید. دانستن اینکه چگونه قفل در را بدون کلید باز کنیم، ترفندی است که می تواند به شما در حل این مشکل کمک کند. وضعیت ساده است. یک در قفل شده و شما باید به آن وارد شوید. متأسفانه، شما کلید ندارید. چندین روش وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید.

معرفی 3 مدل قفل هوشمند درب اتاق + بررسی امکانات و مقایسه آنها
چهارشنبه 13 دی 1402 113 0

معرفی 3 مدل قفل هوشمند درب اتاق + بررسی امکانات و مقایسه آنها

درهای اتاق معمولا آسیب پذیرترین قسمت خانه هستند، پس اگر می خواهید امنیت و حریم خصوصی اتاق خود را حفظ کنید، باید بهترین قفل هوشمند درب اتاق را بر روی آن نصب کنید. قفل های هوشمند جایگزین مناسبی برای قفل های معمولی هستند. آنها بدون نیاز به کلید و با روش های دسترسی پیشرفته مانند وارد کردن رمز، کارت، اثر انگشت و حتی تلفن همراه باز و بسته می شوند

امکانات خانه هوشمند
یکشنبه 10 دی 1402 107 0

امکانات خانه هوشمند

امکانات خانه هوشمند شامل سیستم های روشنایی هوشمند، قفل هوشمند، سیستم های امنیتی و حفاظتی، سرمایشی و گرمایشی، اعلام حریق، پرده برقی هوشمند و غیره باشد. این دستگاه ها را می توان از طریق یک شبکه خانگی به هم متصل کرد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند یا دستورات صوتی از طریق دستیار مجازی کنترل کرد.

مزایای خانه هوشمند (10 مورد از مهمترین مزایای خانه هوشمند)
ﺳﻪشنبه 05 دی 1402 109 0

مزایای خانه هوشمند (10 مورد از مهمترین مزایای خانه هوشمند)

مزایای خانه هوشمند بی پایان است. تجهیزات مورد استفاده در یک خانه هوشمند از طریق اینترنت به یکدیگر متصل می شوند و به کاربر این امکان را می دهند که با یک کلیک از طریق ریموت کنترل ها، دستیارهای صوتی یا تلفن هوشمند، سیستم های امنیتی خانه، دما، روشنایی و سینمای خانگی، سیستم صوتی، روشنایی و عملکرد سایر تجهیزات را کنترل کند.

معایب خانه هوشمند
شنبه 02 دی 1402 124 0

معایب خانه هوشمند

خانه های هوشمند چه معایبی دارند؟ ظهور خانه‌های هوشمند پدیده‌ای است که به تازگی شروع به رشد کرده و به سرعت در حال محبوب شدن است، زیرا داشتن خانه‌ای که از راه دور قابل کنترل باشد، برای بسیاری از افراد هیجان انگیز است. با این حال، در کنار مزایای بسیار خانه های هوشمند، معایبی نیز وجود دارد. یکی از بزرگترین نگرانی ها امنیت است، زیرا هکرها می توانند کنترل دستگاه های خانه هوشمند شما را به دست آورند

بهترین باتری برای قفل هوشمند (همه چیز درباره باتری قفل هوشمند)
پنجشنبه 02 آذر 1402 136 0

بهترین باتری برای قفل هوشمند (همه چیز درباره باتری قفل هوشمند)

باتری، منبع تغذیه اصلی قفل های هوشمند می باشد و به عنوان یک محصول الکترونیکی نقش یکبار مصرف را ایفا می کند. از آنجایی که باتریها مستعد برآمدگی و نشتی هستند و می توانند به قفل درب آسیب برساند، لذا کیفیت باتری، نحوه نگهداری و تعویض آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما بهترین باتری برای قفل هوشمند چیست؟

تفاوت قفل الکترونیکی و مکانیکی
یکشنبه 21 آبان 1402 125 0

تفاوت قفل الکترونیکی و مکانیکی

در چند سال اخیر قفل های الکترونیکی به سرعت جایگزین قفل های مکانیکی شده اند و به دلیل سادگی و قابلیت اطمینان بالا در مقایسه با قفل های مکانیکی محبوبیت نیز زیادی به دست آورده اند. قفل های مکانیکی و الکترونیکی از نظر میزان راحتی، امنیت، دسترسی و قیمت تفاوت هایی با یکدیگر دارند....

قفل درب کنترل از راه دور چیست؟ + بهترین مدل های قفل درب کنترل از راه دور هوشمند
شنبه 13 آبان 1402 165 0

قفل درب کنترل از راه دور چیست؟ + بهترین مدل های قفل درب کنترل از راه دور هوشمند

امروزه تلفن هوشمند شما می تواند کلید شما باشد. با کمک این کلید مدرن می توانید درب ورودی خود را بدون توجه به جایی که هستید کنترل کنید. ممکن است بپرسید که چگونه چنین چیزی ممکن است؟ شما فقط به یک قفل درب کنترل از راه دور نیاز دارید. با این مدل قفل های هوشمند می توانید درب خود را از هر کجای دنیا قفل و باز کنید و به تنها چیزی که نیاز دارید برنامه مناسب و اتصال به اینترنت است.

قفل آژیردار درب ضد سرقت چیست و چگونه کار میکند؟
چهارشنبه 03 آبان 1402 183 0

قفل آژیردار درب ضد سرقت چیست و چگونه کار میکند؟

قفل آژیردار درب ضد سرقت یکی از موثرترین عوامل ضد سرقت است که امروزه در بازار در دسترس می باشد. آنها ظاهری شبیه به قفل های معمولی دارند، با این تفاوت که به یک صفحه کلید نیز مجهز هستند. به محض باز شدن درب و فعال شدن سیستم، افراد باید در کمتر از 10 ثانیه کد امنیتی را وارد کنند، در غیر اینصورت آژیر قفل به صدا در می آید.

معرفی انواع قفل درب ضد سرقت
چهارشنبه 26 مهر 1402 183 0

معرفی انواع قفل درب ضد سرقت

بدون شک یکی از موثرترین راهها برای افزایش امنیت خانه استفاده از انواع قفل ضد سرقت می باشد. خانه شما پناهگاه شماست و حفظ امنیت آن بسیار مهم است. اگرچه قفل درها معمولاً زیباترین یا از نظر بصری چشمگیرترین بخش خانه نیستند اما می توانند ایمنی و امنیت ضروری را برای خانه فراهم کنند. داشتن یک قفل ضد سرقت قابل اعتماد می تواند به شما کمک کند مکان خود را ایمن نگه دارید

امروزه بهترین قفل درب منزل چیه؟
چهارشنبه 19 مهر 1402 165 0

امروزه بهترین قفل درب منزل چیه؟

تعویض و ارتقاء قفل درب قدیمی خانه می تواند یک سرمایه گذاری عالی باشد که هرگز پشیمان نخواهید شد. اما مطمئنا پیدا کردن بهترین قفل ضد سرقت منزل که بتواند تمام نیازهای امنیتی شما را برآورده کند، کارآسانی نیست. قفل های هوشمند، جدیدترین محصولات موجود در بازار هستند که با بهترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند و برای بازکردن آن ها به کلید نیاز ندارید.

انواع خانه هوشمند
یکشنبه 16 مهر 1402 138 0

انواع خانه هوشمند

محبوبیت خانه های هوشمند در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. خانه های هوشمند راحتی، بهره وری انرژی و افزایش امنیت را از لوازم خانگی و سرگرمی گرفته تا روشنایی و سیستم های امنیتی فراهم می کنند. انواع خانه های هوشمند از نظر امکانات و عملکرد یکسان نیستند و بر اساس پارامترهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند.

خانه هوشمند چیست؟ + فواید و مشکلات خانه های هوشمند
دوشنبه 10 مهر 1402 216 0

خانه هوشمند چیست؟ + فواید و مشکلات خانه های هوشمند

خانه هوشمند، فناوری که در گذشته بیشتر شبیه یک رویا و دست نیافتنی به نظر می رسید، اما در سال های اخیر صاحبان خانه ها از این فناوری برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده می کنند. خانه هوشمند به خانه ای اطلاق می شود که در آن لوازم و دستگاه ها را می توان به طور خودکار از راه دور از هر نقطه و با اتصال به اینترنت، تلفن همراه یا سایر دستگاه های تحت شبکه کنترل کرد.

بهترین راههای جلوگیری و پیشگیری از سرقت منزل
دوشنبه 03 مهر 1402 190 0

بهترین راههای جلوگیری و پیشگیری از سرقت منزل

خانه ما قرار است امن ترین مکان برای ما باشد اما متأسفانه، گاهی اوقات به لطف سارقان دیگر امن نیست و شایع ترین دلیل پشت آن عدم آگاهی کافی از راه های پیشگیری از سرقت است. ما همیشه از ترفندهای خلاقانه ای که سارقان برای ورود به داخل خانه استفاده می کنند آگاه نیستیم. با این حال دیر کردن بهتر از هرگز نرسیدن است.

انواع قفل درب آپارتمان
یکشنبه 26 شهریور 1402 185 0

انواع قفل درب آپارتمان

انواع مختلفی از قفل درب آپارتمان در بازار موجود است، از قفل های سنتی و معمولی گرفته تا هوشمند که هر کدام از انها کاربردهای خاص خود را دارند. خانه فقط مکانی برای استراحت و گذراندن زمان با دوستان و خانواده نیست. این بزرگترین سرمایه گذاری یک فرد است. به همین دلیل، ما به طور طبیعی تلاش می کنیم تا از آن مراقبت کنیم. اماچگونه می توانیم این کار را انجام بدهیم؟

راهنمای خرید قفل هوشمند
یکشنبه 12 شهریور 1402 161 0

راهنمای خرید قفل هوشمند

دوران قفل و کلیدهای سنتی گذشته است، زیرا قفل های هوشمند درب به عنوان استاندارد جدیدی برای خانه های مدرن ظاهر شده اند. این دستگاه‌های هوشمند طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که نه تنها امنیت را افزایش می‌دهند، بلکه راحتی و آرامش خاطر را نیز فراهم می‌کنند. اگر قصد خرید قفل درب هوشمند را دارید، درک ویژگی های کلیدی که می تواند تفاوت قابل توجهی در امنیت و عملکرد خانه شما ایجاد کند، ضروری است.

بهترین برند قفل هوشمند موجود در بازار
چهارشنبه 08 شهریور 1402 241 0

بهترین برند قفل هوشمند موجود در بازار

بهترین برند قفل هوشمند چیست؟ سوالی که معمولا مشتریان این محصول در هنگام خرید و مواجه شدن با برندهای مختلف ایرانی و خارجی از فروشنده می پرسند. قفل هوشمند آی کی، سامسونگ، یوکا، میلر، گیتمن، آگوست و .... از بهترین برندهای قفل و دستگیره هوشمند هستند که ما به شما پیشنهاد می دهیم.

7 راهکار برای افزایش امنیت درب آپارتمان (ایمن سازی درب منزل)
شنبه 04 شهریور 1402 440 0

7 راهکار برای افزایش امنیت درب آپارتمان (ایمن سازی درب منزل)

افزایش امنیت درب آپارتمان را می توانیم به عنوان بهترین راهکار برای جلوگیری از سرقت معرفی کنیم. اکثر درهای آپارتمان ها اهداف آسانی برای سارقان هستند. در واقع، گاهی اوقات ورود به مجتمع آپارتمانی سخت تر از نفوذ به یکی از واحدها است. آمار نشان می دهد؛ بیش از 50 درصد سارقان از درب ورودی برای نفوذ استفاده می کنند. به همین دلیل، ایمن سازی درب اپارتمان بسیار مهم است.

قفل بیومتریک چیست؟ (0 تا 100 انواع قفل بیومتریک + مزایا و معایب)
چهارشنبه 25 مرداد 1402 208 1

قفل بیومتریک چیست؟ (0 تا 100 انواع قفل بیومتریک + مزایا و معایب)

قفل‌های بیومتریک دارای فناوری پیشرفته‌ای هستند که به کاربران اجازه می‌دهد اثر انگشت خود یا سایر انواع اعتبار بیولوژیکی را برای باز کردن قفل درب اسکن کنند. قفل های بیومتریک ممکن است گزینه خوبی برای ملک شما باشد. با این حال، هر ملک نیازهای منحصر به فردی دارد.

انواع قفل هوشمند + مزایا و معایب و کاربردهای آنها
یکشنبه 22 مرداد 1402 192 0

انواع قفل هوشمند + مزایا و معایب و کاربردهای آنها

قفل های هوشمند انواع مختلفی دارند که انتخاب نوع آن کاملاً به سلیقه و نگاه امنیتی کاربر بستگی دارد. انواع قفل های هوشمند نیازی به کلید ندارند. فرایند بستن (قفل کردن) یا باز کردن درب معمولاً به روش‌های نوین دیگری مثل اثر انگشت، تشخیص چهره، رمز عبور، کارت هوشمند و تلفن همراه انجام می‌شود.

قفل هوشمند چیست؟
چهارشنبه 18 مرداد 1402 228 0

قفل هوشمند چیست؟

فناوری هوشمند اخیراً راه خود را به دنیای امنیت باز کرده است و قفل های هوشمند یکی از جدیدترین لوازم جانبی ضروری برای درب ورودی هستند. اما قفل هوشمند چیست؟ به قفلی که در آن از تکنولوژی‌های سنجش هویت الکترونیکی و ارتباط بر پایه شبکه و اینترنت استفاده شده باشد، قفل هوشمند می‌گویند.

Close
phone Whatsapp Whatsapp